1. При розгляді теоритичних питань розкрито сутність управління та типи організаційної структури управління. Розглянуті також особливості управління готельним підприємством в Україні. 2. Проаналізувавши господарську діяльність готелю "Галерея” та провівши оцінку системи управління готелю "Галерея”, слід відмітити, що система управління готелю не є досить ефективною що призводить до зниження показників ліквідності та платоспроможності. Стосовно дослідження організаційної структури управління готелю " Галерея” була сформована організаційна структура лінійного типу. В основу лінійної структури лежить так називаємий «шахтний» принцип построєння і спеціалізація управлінського процесу по функціональним підсистемам (в нашому випадку служби), який пронизує всю готельну організацію зверху вниз. 3. Проблеми які існують в готелі пов’язані з малим досвідом роботи готелю, та недоліками в організаційній структурі.Недоліком даної структури управління являється неможливість швидкого реагування на зміни умов зовнішнього середовища, відсутність гнучкості в взаємовідносинах між службами готелю із – за формальних правил і процедур. 4. На основі даних висновків автором було запропоновано вдосконалення організаційної структури управління готелю "Галерея” за рахунок впровадження в систему управління служби контролингу. Представлятиме службу контролер – аналітик. До функцій контрольора – аналітика входять: • Розробка моделей руху інформаційних потоків з інших служб в службу контролингу; • Контроль за збором і аналізом фактичної інформації в службі контролингу; • Економічна обоснованість управлінських рішень; • Оптимізація документообороту в готелі. 5. В результаті діяльності служби контролингу в готелі "Галерея” були досягнені наступні успіхи: • Налагодження відносин між директором та персоналом готелю; • Організація раціонального руху інформаційних потоків в готелі; • Повернення грошових коштів від дебіторів в сумі 14,5 тис. грн. • Отримання додаткового прибутку від надзвичайної діяльності в сумі 5,4 тис.грн. Отже координуючи, інтегруючи та направляючи діяльність всієї системи управління готелем на досягнення поставлених цілей, контролинг виконав функцію „управління управлінням” тобто став механізмом саморегулювання в готелі, та забезпечив зворотній зв’язок в контурі управління. Ціна: договірна |