Понеділок, 13.01.2025, 10:57
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [195]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
реферати, курсові, дипломи...
Главная » Файлы » Мои файлы

Маркетингова стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
[ ] 14.05.2012, 12:45

ПРЕДМЕТ: МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ
ВИД: КУРСОВА РОБОТА

ЗАХИСТ: 2012

СТОРІНОК: 25
ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________

ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ:

ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87
ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net
СКАЙП lmyhayluk
____________________________________________________________________

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ФОРМИ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ФІРМИ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК. КРИТЕРІЇ ЗІСТАВЛЕННЯ СТРАТЕГІЙ

1.1. Способи виходу підприємства на зовнішній ринок та його критерії

1.2. Етапи розробки маркетингової стратегії та аналіз стратегій виходу на зовнішній ринок

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

2.1. Розробка та вибір стратегії виходу підприємства ВАТ «Донецький міський молочний завод»  на  зовнішній ринок

2.2.  Формування економічної ринкової стратегії для виходу підприємства на  зовнішній ринок

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

____________________________________________________________________
ВИСНОВКИ

В роботі був зроблений аналіз різноманітних форм виходу підприємства на зовнішній ринок. У результаті чого виявлено три головні форми: експорт, спільна підприємницька діяльність та пряме інвестування. Експорт буває прямий та непрямий. Спільна підприємницька діяльність поділяється на ліцензування, виробництво за контрактом, управління за контрактом, підприємства спільного володіння. Оцінюючи кожну з них, можна зробити висновок, що всі вони мають як свої переваги, так і недоліки. Вибір підприємства залежить від наступних критеріїв: форма руху капіталу; рівень витрат, пов’язаних із виходом на закордонний ринок; ступінь привабливості інвестування; контроль ризику; рівень ризику; можливості виходу з ринку.

Головними етапами розробки маркетингової стратегії є вибір споживачів, яких буде обслуговувати компанія, та вибір пропозиції цінності. 

В результаті проведеного аналізу, можна сказати, що впровадження тої чи іншої стратегії також залежить від ряду чинників. В першу чергу це з якими мотивами підприємство виходить на ринок, по-друге, це комплексне маркетингове дослідження ринку, по-третє, це можливості підприємства та стан економічного, політичного, культурного, технічного середовища. Також не менш важливим є те, що кожна з цих стратегій несе конкретний набір дій за її реалізацією.

На базі проведеного аналізу різноманітних маркетингових стратегій, можна відмітити, що на підприємстві може бути використаний комплекс дій, що сприяють підвищенню ефективності цих стратегій та інтенсифікують вихід підприємства на зовнішній ринок. До цих методів відноситься виставкова діяльність підприємств та напрями перспективного маркетингу, а саме Інтернет маркетинг. Вони можуть бути застосовані як окремо, так і в комплексі, бо вони впливають на різні сектори ринку, не заважаючи один одному, а навпаки доповнюючи.

Стратегію виходу підприємства на зовнішній ринок слід розуміти як цілісну систему, як сукупність заходів по плануванню, організації і контролю. 

Зовнішньоекономічна стратегія необхідна підприємству як засіб досягнення неповторності, признання та відображення іміджу в цілому. Тільки вірно розроблена комплексна стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок дозволить ефективно функціонувати на зовнішньому ринку. Не слід заперечувати, що розробка стратегії та впровадження  її в діяльність компанії носить витратний  характер. Але в майбутньому, при удосконаленні механізму регулювання діяльності компанії на зовнішньому ринку буде спостерігатися позитивна тенденція: завоювання  значної частки ринку та отримання надприбутку.

Розроблена комплексна стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок висуває різні завдання, але вони не виключають один одного, а можуть бути реалізовані здебільшого паралельно або взаємно доповнювати один одного. Раціональне поєднання елементів кількох методів дає змогу  сконструювати  прийнятні рішення в сфері стратегічного планування.

Ми вважаємо, що впровадження в діяльність компанії ВАТ «Донецький міський молочний завод» розробленої стратегії непрямого експорту з залученням  посередників значно покращить діяльність на зовнішньому ринку.

Категория: Мои файлы | Добавил: roboty
Просмотров: 1324 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025