Середа, 15.01.2025, 02:15
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [195]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
реферати, курсові, дипломи...
Главная » Файлы » Мои файлы

Організація менеджменту в митній справі (на матеріалах ВАТ “Івано - Франківськцемент”)
[ ] 23.06.2011, 12:02
ПРЕДМЕТ: МЕНЕДЖМЕНТ ЗЕД
ВИД: МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА
ЗАХИСТ: 2009
СТОРІНОК: 117
ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________

ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ:

ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87
ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net
СКАЙП lmyhayluk

____________________________________________________________________

Вступ
Розділ І. Теоретичні основи та концептуальні засади менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх митного регулювання
1.1. Загальні положення ЗЕД підприємств на Україні
1.2. Державна митна служба України та її роль в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
1.3. Законодавчо-нормативне регулювання ЗЕД
1.4. Методологічний аналіз джерельної бази з проблем ЗЕД
Розділ ІІ. Дослідження механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
2.1. Коротка характеристика економіко-господарської дільності ВАТ «Івано - Франківськцемент"
2.2. Організація управління зовнішньоекономічною діяльністю ВАТ «Івано - Франківськцемент"
2.3. Контракт у зовнішньоекономічній діяльності підприємства ВАТ «Івано - Франківськцемент"
2.4. Управління ЗЕД (позиціонування та сегментування) ВАТ «Івано - Франківськцемент» на світовому ринку
Розділ ІІІ. Вдосконалення механізму менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємства
3.1. Сутність та cфера застосування SWOT-аналізу на ВАТ «Івано - Франківськцемент"
3.2. Використання досвіду зарубіжних країн по вдосконаленню митного регулювання ЗЕД
3.3. Необхідність приведення митного законодавства у відповідність до світових та європейських стандартів
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
____________________________________________________________________
ВИСНОВОК
Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення:
Зовнішньоекономічна діяльність пов’язана з проведенням різними господарськими суб’єктами ділових операцій на закордонних ринках. У Законі України "Про зовнішньоекономічну діяльність" (стаття 1), прийнятому 16 квітня 1991 p., зазначено, що: "Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності заснована на взаємовідносинах як на території України, так і за її межами". Тому очевидно, що зовнішньоекономічна діяльність включає два види ділових операцій: операції українських суб’єктів господарювання за межами України та закордонних господарських суб’єктів із різних країн в Україні.
Зовнішньоекономічна діяльність може протікати в різни видах і формах. Перелік форм МЕД дає змогу зробити висновок, що в ній беруть участь різнотипні, навіть різнорівневі суб’єкти, які мають принципово різні цілі:
а) максимізація індивідуального прибутку, оскільки міжнародна економічна діяльність розглядається як інколи безальтернативної сфери реалізації комерційних інтересів;
б) розширення виробництва як самостійна мета господарської діяльності, за допомогою якої відбувається збільшення прибутку, зменшення конкурентних ризиків та засіб боротьби з конкурентами;
в) розширення ринків збуту завдяки проникненню або розширенню такого проникнення в господарську сферу зарубіжних країн;
підвищення ефективності міжнародного господарської діяльності через наближення виробництва до споживачів у випадках здійснення зарубіжного інвестування, активізації міжнародної маркетингової політики;
г) подолання інституційних, тарифних та нетарифних перешкод – обминання або зниження митних стягнень, національних обмежень на реалізацію тих або інших торговельних операцій адміністративного характеру;
д) розв’язання проблем, пов’язаних із нестабільністю міждержавних цін та співвідносних цінових показників, наприклад, через ревальвацію чи девальвацію валют.
Менеджмент ЗЕД на підприємстві багато в чому залежить від того, які умови будуть створені в країні для розвитку його діяльності в зовнішній сфері, від ролі держави в регулюванні і підтримці розвитку ЗЕД на національному рівні. Тому вивченню менеджменту ЗЕД на рівні підприємств передує аналіз регулювання ЗЕД на рівні держави.
Державне регулювання ЗЕД в Україні повинне забезпечувати таке: захист економічних інтересів країни та інтересів суб’єктів цієї діяльності; створення однакових можливостей для суб’єктів ЗЕД у розвитку всіх видів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та самостійному визначенні напрямів використання доходів та вкладення інвестицій; заохочення конкуренції та ліквідацію монополізму в сфері ЗЕД. У кінцевому результаті регулювання повинне підпорядковувати цю діяльність розвитку економіки України, насамперед забезпечити її збалансованість і рівновагу на внутрішньому ринку, сприяти структурним змінам у виробництві, створювати сприятливі умови для входження країни в міжнародний поділ праці.
Міжнародно-правове регулювання здійснюється через посередництво різноманітних міжнародних економічних організацій та регулюється розробленими нормативно-правовими документами. Під час регулювання ЗЕД можна простежувати ряд проблем, які зумовлені різноманітними факторами та чинниками.
На сучасному етапі розвитку зовнішньоекономічних зв’язків України важливу роль у зміцненні конкурентоспроможності вітчизняної економіки, її інноваційному відновленні, утвердженні сприятливого інвестиційного й підприємницького клімату має відігравати політика державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), інституційною основою якої виступають система нормативно-правових джерел і сукупність органів, що виконують функції зі створення, реалізації та контролю виконання нормативно-правових актів.
В умовах, коли першочерговими завданнями України в сфері ЗЕД виступають вступ до СОТ, адаптація національного законодавства до норм і стандартів Європейського Союзу, подальше відкриття ринків і зняття штучних обмежень щодо продукції українських товаровиробників у ЄС, Росії й США; забезпечення найкращих умов для залучення іноземних інвестицій, врахування інтересів України при визначенні нових маршрутів транспортування енергоносіїв з Росії, створення максимально сприятливих умов для діяльності українських товаровиробників на ринках Азії, Африки й Латинської Америки, - проблема удосконалення нормативно-правового забезпечення ЗЕД та її регулювання набуває особливої гостроти. В цьому аспекті логіка розгляду особливостей державного регулювання ЗЕД шляхом конкретизації принципів ЗЕД та нормативно-організаційного механізму їх реалізації дозволяє виявити і зняти внутрішні протиріччя у відповідній системі законодавства ще на рівні основоположних засад. Урахування визначених принципових вад законодавства про ЗЕД та практики його реалізації у подальшому законотворчому процесі має забезпечити підвищення ефективності системи менеджменту ЗЕД.
Вдосконалення менеджменту зовнішньоекономічної діяльності дає змогу підприємству, зокрема ВАТ «Івано – Франківськцемент», прискорювати науково-технічний прогрес завдяки організації спільних досліджень, швидкому переобладнанню сучасною технікою, забезпеченню необхідною сировиною і матеріалами, сприяє розв'язанню багатьох виробничих проблем. Як ми бачимо, зовнішньоекономічні зв'язки стають одним з основних чинників і засобів розвитку для підприємства.

____________________________________________________________________
Категория: Мои файлы | Добавил: roboty
Просмотров: 987 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 3.7/3 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025