Понеділок, 13.01.2025, 16:41
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [195]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
реферати, курсові, дипломи...
Главная » Файлы » Мои файлы

ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ У НІМЕЧЧИНІ
[ ] 02.07.2011, 11:50
ПРЕДМЕТ: ПЕДАГОГІКА
ВИД: 
КУРСОВА РОБОТА
ЗАХИСТ: 2007
СТОРІНОК: 44

ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________

ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ:

ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87
ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net
СКАЙП lmyhayluk
____________________________________________________________________
Вступ 

Розділ 1. Соціальна педагогіка в системі педагогічних наук 

1.1.   Становлення соціальної освіти у Німеччині
1.2.   Основні напрями розвитку соціальної педагогіки у Німеччині

Розділ 2. Організація соціально-педагогічної допомоги

2.1. Соціально-педагогічна допомога та підготовка 
соціальних працівників
2.2.   Сфери соціально-педагогічної допомоги у Німеччині
2.3.   Волонтерство в системі соціально-педагогічної 
допомоги

Висновок

Список використаної літератури
___________________________________________________________
Висновок 

Внаслідок системного аналізу організації соціально-педагогічної роботи у Німеччині можемо зробити певні висновки, а саме такі:
Поняття "соціальний працівник” стало вживатися наприкінці ХІХ – на поч. ХХ століття. Але як професія і академічна дисципліна соціальна робота отримала визнання лише після другої світової війни.
Початком навчання соціальних працівників у Німеччині вважається 1893 рік, коли Жанетт Шверін організувала набір на курс "Групи дівчат та жінок для соціальної допомоги та опіки”. 
Соціальні педагоги в Німеччині виконують надзвичайно важливу функцію, зумовлену потребою надання допомоги традиційним системам шкільного і сімейного виховання. 
На сьогоднішній день в Німеччині функціонує широко диференційована сфера соціально-педагогічної діяльності, що включає заклади для підтримки сімейного виховання, дитсадки, групи продовженого дня, виховання в дитбудинках та інтернатах, центри позашкільної дитячої й підліткової діяльності та ін.
Призначення соціальних педагогів полягає у здійсненні ними відповідальної професійної діяльності у вільній, демократичній, соціальній, правовій державі і повідомлення необхідних для цього знань, умінь і навичок. 
Волонтерська діяльність є соціально-педагогічним явищем, оскільки її розглядають як систему взаємовідносин між людьми, добровільне надання соціальної та соціально-педагогічної допомоги людині людиною. 
Для успішного функціонування багатоаспектної діяльності соціально-педагогічної сфери в Німеччині функціонує диференційована, ієрархічно упорядкована структура професійної підготовки кадрів соціальних педагогів чотирьох освітньо-професійних рівнів. Підготовка соціальних педагогів у Німеччині здійснюється на допрофесійному рівні, на рівні професійних училищ, на рівні середньої спеціальної освіти, на рівні вищої освіти.


Категория: Мои файлы | Добавил: roboty
Просмотров: 1084 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025