ПРЕДМЕТ: ПЕДАГОГІКА ВИД: КУРСОВА РОБОТА ЗАХИСТ: 2007 СТОРІНОК: 44 ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________ ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ: ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87 ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net СКАЙП lmyhayluk ____________________________________________________________________ Вступ
Розділ 1. Соціальна педагогіка в системі педагогічних наук
1.1. Становлення соціальної освіти у Німеччині 1.2. Основні напрями розвитку соціальної педагогіки у Німеччині
Розділ 2. Організація соціально-педагогічної допомоги
2.1. Соціально-педагогічна допомога та підготовка соціальних працівників 2.2. Сфери соціально-педагогічної допомоги у Німеччині 2.3. Волонтерство в системі соціально-педагогічної допомоги
Висновок
Список використаної літератури ___________________________________________________________ Висновок
Внаслідок системного аналізу організації соціально-педагогічної роботи у Німеччині можемо зробити певні висновки, а саме такі: • Поняття "соціальний працівник” стало вживатися наприкінці ХІХ – на поч. ХХ століття. Але як професія і академічна дисципліна соціальна робота отримала визнання лише після другої світової війни. • Початком навчання соціальних працівників у Німеччині вважається 1893 рік, коли Жанетт Шверін організувала набір на курс "Групи дівчат та жінок для соціальної допомоги та опіки”. • Соціальні педагоги в Німеччині виконують надзвичайно важливу функцію, зумовлену потребою надання допомоги традиційним системам шкільного і сімейного виховання. • На сьогоднішній день в Німеччині функціонує широко диференційована сфера соціально-педагогічної діяльності, що включає заклади для підтримки сімейного виховання, дитсадки, групи продовженого дня, виховання в дитбудинках та інтернатах, центри позашкільної дитячої й підліткової діяльності та ін. • Призначення соціальних педагогів полягає у здійсненні ними відповідальної професійної діяльності у вільній, демократичній, соціальній, правовій державі і повідомлення необхідних для цього знань, умінь і навичок. • Волонтерська діяльність є соціально-педагогічним явищем, оскільки її розглядають як систему взаємовідносин між людьми, добровільне надання соціальної та соціально-педагогічної допомоги людині людиною. • Для успішного функціонування багатоаспектної діяльності соціально-педагогічної сфери в Німеччині функціонує диференційована, ієрархічно упорядкована структура професійної підготовки кадрів соціальних педагогів чотирьох освітньо-професійних рівнів. Підготовка соціальних педагогів у Німеччині здійснюється на допрофесійному рівні, на рівні професійних училищ, на рівні середньої спеціальної освіти, на рівні вищої освіти.
|