ТЕМА: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПРЕДМЕТ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ВИД: МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА ЗАХИСТ: 2010 СТОРІНОК: 108 ЦІНА: ДОГОВІРНА
ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ: ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87 ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net СКАЙП lmyhayluk
ЗМІСТ ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 1.1. Управлінські послуги як продукт діяльності органів влади 1.2. Змістовна сутність стандартизації управління якістю послуг 1.3. Зарубіжний досвід підвищення ефективності управлінських послуг
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПОСЛУГ 2.1. Роль менеджменту якості в процесі надання управлінських послуг 2.2. Структурно-функціональний аналіз діяльності органів управління освітою відповідно до міжнародних стандартів ISO
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 3.1. Впровадження системи управління якістю на основі міжнародного стандарту ISO 9001: 2000 3.2. Особливості менеджменту якості в управлінні освітою на місцевому рівні
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВИСНОВКИ Україна вступила в ХХІ століття у стадії суттєвого реформування й модернізації державного управління. Цей процес досить складний і відбувається поступово, тому на даному етапі розвитку суспільства питання підвищення ефективності діяльності органів влади займає одне з провідних місць. У роботі наведено основи діяльності органів місцевого самоврядування та можливі шляхи вдосконалення управлінських послуг органами влади, зокрема щодо надання якісних послуг у сфері освіти. Здійснено спробу адаптувати методичні вимоги міжнародного стандарту ISO 9001: 2000 для визначення процесів діяльності місцевих органів управління освітою, їх послідовності і взаємодії, необхідних для практичного застосування при організації надання адміністративних послуг територіальній громаді. Дані вимоги передбачають підвищення ролі й рівня керівництва організації, вдосконалення й систематизацію документообігу, ефективне управління ресурсами й персоналом, проведення постійного моніторингу роботи, аналізу та корекції (за потребою) результатів діяльності. Система управління якістю, запроваджена органами місцевого самоврядування, дозволяє забезпечити стабільність у наданні послуг територіальній громаді, сприяє підвищенню ефективності та узгодженості діяльності, раціональному використанню ресурсів, пріоритетності запитів споживачів і, в результаті, задоволенню потреб членів територіальної громади. Аналіз роботи установи освіти та її діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO показав, що управління, здійснюване шляхом використання послідовних і раціонально спланованих прийомів і дій, які ведуть до одержання визначеного результату, задовольняє цілий ряд функцій (цілепокладання, забезпечення, регулювання, корекції, оптимізації, контролю й ін.). Дані функції тісно переплітаються з такими елементами управління якістю: виробленням стратегії управління якістю, її реалізацією, вивченням стану об’єкта управління якістю й забезпеченням зворотного зв’язку. Адаптована система управління якістю на основі міжнародних стандартів сприяє включенню до свого складу елементів відповідних педагогічних взаємодій, засобів і методів. Це свідчить про можливість інтеграції системи управління якістю та педагогічних технологій, яка обумовлена наявністю єдиної наскрізної функції в освітній системі  функції управління якістю. Для досягнення якості процесу (організаційного, навчального, виховного), результату (задоволення батьків, навченість учнів, їхня готовність до професійної діяльності) та відповідних критеріїв (показників), а також гармонійного сполучення базових властивостей необхідне і зовнішнє управління у вигляді управління якістю послуг, і розумне вплетення його елементів у структуру педагогічних процесів і технологій. Отже, проведений аналіз засвідчив, що методика застосування міжнародних стандартів якості серії ISO безумовно піддається адаптації, зазнаючи впливу ключових процесів, які забезпечують функціонування системи освітніх послуг. Крім цього, система управління якістю  це логічна цілісність, певна послідовність операцій і дій, спрямована на регулювання тієї чи іншої властивості, якісної характеристики об’єкта, процесу. Тому застосування менеджменту якості передбачає певні адаптаційні дії й зміни, які не порушують цю логічну цілісність. Таким чином, урахування результатів дослідження, вітчизняного і зарубіжного досвіду, потреб органів місцевого самоврядування та стану розвитку освітньої сфери дає можливість визначити й запропонувати органам місцевого самоврядування, зокрема управління освітою, напрямки вдосконалення і модернізації, які передбачають таке: вивчення й аналіз потреб членів територіальної громади – споживачів управлінських послуг; визначення політики та основних цілей організації; залучення до роботи у системі якості всіх працівників органу управління; побудову системи управління якістю освіти із застосуванням процесного підходу до організації роботи; розробку процедур надання освітніх управлінських послуг на основі адаптації вимог міжнародного стандарту серії ISO 9001: 2000; застосування позитивного досвіду роботи та бенчмаркінгу, постійне вдосконалення результатів діяльності та ресурсного забезпечення. Вирішення зазначених питань забезпечить більш організований та системний підхід до здійснення управління організацією, а це в свою чергу підвищить ефективність діяльності органів місцевого самоврядування на сучасному етапі реформування.
|