Вівторок, 14.01.2025, 14:05
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [195]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
реферати, курсові, дипломи...
Главная » Файлы » Мои файлы

Система роботи класного керівника в сучасній школі
[ ] 25.06.2011, 18:40
ПРЕДМЕТ: ПЕДАГОГІКА
ВИД: КУРСОВА РОБОТА
ЗАХИСТ: 2007
СТОРІНОК: 50

ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________

ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ:

ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87
ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net
СКАЙП lmyhayluk
___________________________________________________________
Вступ
Розділ 1. Вчитель як основна фігура педагогічного процесу
1.1. Основні риси сучасного педагога
1.2. Педагогічна майстерність
Розділ 2. Класний керівник в системі навчально – виховної роботи
2.1. Класний керівник у школі
2.2. Функції класного керівника
2.3. Напрями і форми роботи класного керівника
2.4. Планування роботи класного керівника
2.5. Робота класного керівника з батьками
2.6. Зовнішність і мовлення класного керівника
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
____________________________________________________________________
ВИСНОВОК
Отже внаслідок комплексного аналізу даної проблеми, а саме аналізу системи роботи класного керівника в сучасній школі, ми можемо зробити певні висновки.
• Працю справжнього педагога живить віра в людину. Він повинен бути оптимістом, глибоко вірити у сили й можливості дітей, бачити насамперед усе краще, що їм притаманне, "проектувати хороше”. Учитель має підходити до кожної дитини з оптимістичною налаштованістю, навіть, якщо ризикує помилитися. Водночас він не повинен ідеалізувати їх позитивних рис, ігноруючи їх недоліки.
• Позитивні якості вчителя становлять основу його авторитету — визнання учнями його інтелектуальної, моральної сили і переваги. А звідси й глибока пошана до вчителя і віра в нього. Авторитетний педагог — справжній володар думок і почуттів своїх учнів.
• Діяльність класного керівника урізноманітнює, пожвавлює виховну роботу в класі, особливо в колективі старшокласників, спрямовує її на диференціацію та індивідуалізацію виховання, на ширший і глибший вияв здібностей та уподобань школярів.
• Діяльність справжнього класного керівника сповнена педагогічною творчістю і не обмежується певними рамками. Форми роботи можуть бути різними — індивідуальною, груповою і фронтальною.
• Основним обов'язком класного керівника є вивчення учнів і координація на цій основі роботи вчителів, які працюють з ними. Процес вивчення учнів має відбуватися з дотриманням певних правил.
• Зовнішність вчителя має бути бездоганною у всіх відношеннях.
• Рівень майстерності мовленнєвої діяльності вчителя визначається рівнем культури його мовлення і спрямуванням його комунікативної поведінки.
• Тісний взаємозв'язок школи та сім'ї може розвиватися завдяки педагогічній освіті батьків і залученню їх до виховної роботи.
• Необхідність інтеграції України у світовий соціальний простір, зміни в ринку праці потребують перегляду підходів до підготовки спеціалістів, в тому числі класних керівників, у вищій школі та моніторингу ефективності здійснюваних заходів
Категория: Мои файлы | Добавил: roboty
Просмотров: 2113 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025