Четвер, 03.07.2025, 01:22
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [195]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
реферати, курсові, дипломи...
Главная » Файлы » Мои файлы

Співвідношення соціальної свободи з національною культурою суспільства
[ ] 14.05.2012, 17:05

ПРЕДМЕТ: ПРАВО
ВИД: КУРСОВА РОБОТА

ЗАХИСТ: 2011

СТОРІНОК: 36
ЦІНА: ДОГОВІРНА
____________________________________________________________________

ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ:

ЛЮБОМИР. ТЕЛ. 067-344-80-85 АБО 066-547-01-87
ЕМЕЙЛ lmyhayluk@bigmir.net
СКАЙП lmyhayluk
____________________________________________________________________
Вступ                                                                                                                             

Розділ І. Характеристика феномену соціальної свободи                                    
1.1. Специфіка соціально-філософського аналізу свободи як суспільного явища                                                                                                                            
1.2. Свобода як єдність процесів освоєння та соціалізації                                 
1.3. Становлення соціальної свободи в Україні: світо-системний контекст   

Розділ ІІ. Характеристика національної культури                                              
2.1. Поняття культура та національна культура                                                  
2.2 Особливості формування української національної культури                   
2.3. Аксіологічний аспект дослідження української національної культури   

Висновок                                                                                                                     

Список використаної літератури
____________________________________________________________________     

Висновки

Як ми бачимо, поняття свободи досить широке та єдиного визначення не має. Свободу можна розглядати як людський вимір буття, як відповідальність,  як інфраструктуру культури, як результат ставлення відповідальності та в контексті самосвідомості. Жодне з цих розумінь не дає однозначного пояснення терміна "свобода”. Проте не можна розглядати ці підходи окремо. Свобода – це складний термін, складові частини якого є взаємодоповняючими. 
Науковці дійшли висновку, що соціальні обмеження можуть бути визначені як прояв соціальної необхідності у вигляді системної сукупності експліцитних (явних) і імпліцитних (прихованих) соціокультурних правил і норм, моделей поведінки, стереотипів мислення, засобів, способів, а також результатів самовираження людей, яким свідомо або несвідомо підкоряються люди і за межі яких вони не можуть або не хочуть виходити навіть тоді, коли це необхідно для них самих або суспільства, в якому вони живуть. Соціальні обмеження створюють систему у вигляді піраміди, де одні суворо підпорядковуються іншим. Вищим рівнем соціальних обмежень є обмеження концептуальні. Наступним рівнем соціальних обмежень є ідеологічні обмеження Наступними трьома вищими формами ідеологічних обмежень виступають онтологічно-гносеологічні, етичні і естетичні обмеження. Ідеологічні обмеження, що мають переважно ідеальний характер, знаходять свою подальшу конкретизацію і матеріалізацію на нижчих рівнях піраміди соціальних обмежень(політико-адміністративні; правові; інформаційно-освітні; техніко-технологічні; економічні; військово-силові; структурно-демографічні).
Розглядати проблему національної культури потрібно з самого терміна "культура ”. Щодо цього думки вчених також розійшлися. Проте можна виділити два основні аспекти культури: культура існує в предметно-результативних формах - матеріальних і духовних цінностях, мові, традиціях, звичаях, і в такому вигляді успадковується новими поколіннями від старших; творча діяльність людини, що освоює багатство культури, формується в особис¬тість, здатну бути культурною, дієвою і розвинутою. Національна ж культура є носієм національної самосвідомості, що знаходить свій прояв у наступному:
наявності бази для забезпечення зростаючих духовних потреб;
наявності стимулів і механізмів забезпечення стійкого характеру нації, її свідомості і діяльності порівняно з іншими сферами суспільства;
наявності спонукальних якостей;
наявності захисних і охоронних функцій.
Філософсько-світоглядне осягнення української національної культури, тобто осмислення її онтологічного статусу, є не що інше, як обґрунтування аксіологічної природи національної культури та національної самосвідомості.

Категория: Мои файлы | Добавил: roboty
Просмотров: 780 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025